Sisäpyöräily

Tunnit pidetään Tahto-salissa Tomahawk IC7 pyörillä, joihin voit käydä tutustumassa tarkemmin osoitteesssa  http://www.teamicg.com/fi/pyorat/ic7/yleiskuvaus

Saat pyöristä vielä enemmän irti jos olet määrittänyt oman FTW arvon, jolloin pystyt polkemaan kaikki tunnit oikeilla aerobisilla ja anaerobisilla alueilla. Löydät testimahdollisuuden varauskalenteristamme ic7 testi-nimikkeen alta. 

Tulethan tunnille ajoissa säätääksesi pyörän säädöt itsellesi sopivaksi. Tunnilla on hyvä olla mukana oma hikipyyhe ja juomapullo.

HUOM!! Laitathan klossikiinnikkeiset pyöräilykengät jalkaan vasta salissa.

EasySpin

Matalatehoinen tunti, jossa tärkeintä on mukava fiilis. Tunnilla hengästyt hieman, mutta pyöräilet kuitenkin uupumatta. Tunti on vaihteleva ja kevyt ja rankat nousut ja spurtit loistavat poissaolollaan. Erinomainen tunti aloittelijoille tai kevyempää treeniä kaipaaville.

SpinPerus 45 ja 60 (Basic)

Sykeharjoittelua matalilla sykkeillä. Tunnin tavoitteena on peruskestävyyden parantaminen ja rasva-aineenvaihdunnan kehittäminen. Wattiohjatuilla pyörillä saat helposti oman tasoisen tunnin.

SpinVauhti 60 (Cardio)

Sykeharjoittelua vauhtikestävyyden alueella. Tunti on luonteeltaan keskiraskas ja kehittää hyvin hengitys- ja verenkiertoelimistön toimintaa. Tällä tunnilla energiankulutus on erittäin suurta ja koska harjoitus on pääosin aerobinen, toimii tunti erittäin hyvin myös painonhallintaa ja rasvanpolttoa ajatellen.

SpinVoima 45 (Power)

Tunti sisältää lyhyen alkulämmittelyn jälkeen työosuuksia joissa poljetaan kovalla vastuksella. Tällä tunnilla kehität erityisesti hapenottokykyä, lihasvoimaa ja -kestävyyttä.

SpinMäki 60

Vaihtelevaa mäkiharjoittelua, jossa välillä poljetaan kovillakin sykkeillä.

JunnuSpin

Tunti on suunnattu 12-16-vuotiaille nuorille. Minimipituus noin 145cm, jotta yltää hyvin polkimille. Sopii sekä liikuntaa harrastaville oheisharjoitteluksi, että liikuntaa harrastamattomille peruskuntoa kehittämään.

Stepmuokkaus

Stepmuokkaus on tehokas ja hauska tunti, jossa vaihtelevat sykettä kohottavat askelsarjat laudalle ja lihaskunto-osuus. Step-laudan korkeutta voi säätää, joka mahdollistaa harjoituksen keventämisen tai tehostamisen. Tunnilla käytetään lautaa sekä käsi- ja levypainoja lihaskunto-osuuksilla. Ohjaaja antaa tunnilla hypyttömiä ja kevyempiä vaihtoehtoja askeltamiseen.

Tabata

Kyseessä on tehotreeni eli korkean intensiteetin intervallitreeni (HIIT), joka parantaa kestävyyttä ja voimaa. 20 sekunnin suoritus täydellä teholla ja 10 sekunnin tauko. Sama liike toistetaan 8 kertaa ja liikkeitä on tunnilla 10.Harjoitus ei sovellu vasta-alkajille ja helpottaa jos perusliikkeet ovat jo ennestään tuttuja.

Strong Nation

Musiikin tahtiin tehtävä korkean intensiteetin tunti, jossa on vahvasti Bootcamp -henki. Tunnilla tehdään liikkeitä oman kehon painolla mm. burbee ja haarahypyt, mutta kevyemmätkin vaihtoehdot löytyvät. Tunti sopii sinulle jos haluat treenata kovaa ja tehokkaasti hyvän musiikin tahtiin.

Tabata&Baila

Tämä tunti on napakka ja tehokas yhdistelmä lihaskuntoilua ja tanssia lattarimusiikin ystäville! Lihaskunto-osiossa tehdään 8 kertaa 20 sekunnin suoritus täydellä teholla ja 10 sekunnin palautuksella. Yhden lihaskunto-osuuden jälkeen siirrytään aina tanssiin ja näin vuorotellaan vaihdellen lihaskuntoliikkeitä ja lattaritanssia läpi tunnin. Tunneilla hyödynnetään erilaisia välineitä lihaskunto-osiossa. Tunti sisältää koreografista askellusta ja tanssia, sopii peruskuntoisille jumppaajille.

Kahvio on auki uimahallin aukioloaikojen puitteissa.

 

Aukioloajat  2.5.2022 alkaen

 

2.5.2022 - 14.8.2022 

ma, ti, ke ja pe 6-20

to 10-20

la ja su 10-17

 

Aukioloajat  15.8.2022 alkaen

 

ma, ti, ke ja pe 6-21

to 10-21

la ja su 10-19

 

 

Poikkeusaukioloajat
Verkkokauppa

Verkkokauppa

Lataa uusi kuukausi tai
>osta 10 – kerran tuote

 

Lue lisää
bus

Näin pääset perille

Katso ajo-ohjeet ja julkisen liikenteen aikataulut

 

Aikatauluihin

Ajankohtaista

Rajamäen Uimahalli - Edelläkävijä