Kuntonyrkkeily

Kuntonyrkkeily on tehokasta, hauskaa ja täysin turvallista harjoittelua nyrkkeilyn tekniikoita ja harjoitteita hyväksikäyttäen. Tunti kehittää peruskuntoa ja sopii kaikille. Istuma- ja näyttöpäätetyötä tekeville loistava apu työkunnon ylläpitoon. Tunti pidetään Keho-tilassa.

Lavis (lavatanssijumppa)

Lavis on uusi, hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa, että kukaan talloo varpaille. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla opit lavatanssiaskeleita kuntoilun ohella.

Piukat Pakarat

Tunti pidetään kuntosalin yläparvella Functional Training tilassa.

Tunnilla työskennellään kuntopiirin omaisesti koko kehoa treenaten kuten Functional training tunnilla, mutta pääpaino harjoittelussa kohdistetaan reisille ja pakaroille.

 

Pilates

Pilates on kehonhallintatekniikka, jossa korostetaan hyvää lihastasapainoa, sekä selän tukemista neutraaliin asentoon syvien lihasten avulla. Tunnilla liikkeet tehdään hitaasti ja rauhallisesti omaa kehoa kuunnellen.

Tehokas 45 minuutin mittainen lihaskuntotunti, jossa keskitytään ReisiVatsaPakara -alueiden treeniin.

Kahvio on auki uimahallin aukioloaikojen puitteissa.

 

Aukioloajat  2.5.2022 alkaen

 

2.5.2022 - 14.8.2022 

ma, ti, ke ja pe 6-20

to 10-20

la ja su 10-17

 

Aukioloajat  15.8.2022 alkaen

 

ma, ti, ke ja pe 6-21

to 10-21

la ja su 10-19

 

 

Poikkeusaukioloajat
Verkkokauppa

Verkkokauppa

Lataa uusi kuukausi tai
>osta 10 – kerran tuote

 

Lue lisää
bus

Näin pääset perille

Katso ajo-ohjeet ja julkisen liikenteen aikataulut

 

Aikatauluihin

Ajankohtaista

Rajamäen Uimahalli - Edelläkävijä