Live-kotijumpat 

Rajamäen Uimahalli Oy on aloittaa ryhmäliikunnan ollessa tauolla LIVE-tuntien esittämisen ja taltioimisen keskiviikkona 25.11.20. Mikäli et pääse mukaan LIVE- tunnille, voit katsoa kotijumppakirjastosta tunnit myöhemmin.

 

Kotijumppakirjasto

Tallenteet lisätään kirjastoon seuraavana päivänä lähetyksestä kello 12.00 mennessä. 

SIIRRY KOTIJUMPPAKIRJASTOON

 

LIVE-TUNNIT 25.11.20 ALKAEN:

 MA

  •  klo 1000 Kireä Keskivartalo 30 ’ Mari
  •  klo 1045 Kehonhuolto 30 ’ Mari

TI

  •    klo 1030 Kahvakuula 45 ' Minna
  •    klo 1700 Zumba Diego
  •    klo 1800 Pilates 55 ' Katja

KE

  •    klo 1200 Keppijumppa 30’ Minna

TO

  •    klo 1630 Zumba 55ä Diego
  •    klo 1800 YogaFlow 55 ’ Katja

PE

  •   klo 1000 Lihaskunto 45’ Rasmus

 

Tuntikuvaukset:

Kehonhuolto

Kehonhuoltotunnilla parannat tasapainoa, liikkuvuutta ja kehonhallintaa. Tunnilla käydään läpi pitkäkestoisesti venytellen koko vartalon lihakset. Sopii kaikille.

Lihaskunto 45'

Lihaskuntotunnilla tehdään erilaisia kehoa tasapuolisesti kuormittavia lihaskuntoliikkeitä. Teemme treenin kehotreeninä. Tunti sopii kaikille ja kaiken tasoisille kuntoilijoille. Ei askelluksia, ja hyppyliikkeisiin on aina hypytön vaihtoehto!

Kireä keskivartalo

Dynaamisten lihaskuntoliikkeiden avulla vahvistetaan vatsa- selkä- ja pakaralihaksia, mikä parantaa myös yleistä hyvinvointia. Osassa liikkeitä käytetään myös lisäpainoja. Tunnin kesto 30 minuuttia.

Kotipumppi

Lihaskuntotunti, jossa tehdään biisi kerrallaan/ lihasryhmä. Tunnilla tarvitaan voimatankosetti ja käspainoja, sekä alusta. Tunnin voi hyvin tehdä myös käsipainoilla.

Keppijumppa

Keppijumppa avaa ylävartalon kireitä lihaksia. Jumpataan rytmikkäästi sekä tehdään avaavia venytyksiä. Tunti sopii kaikille. Tarvitset välineeksi kepin, sauvan tai mopinvarren.

Kahvakuula

Kahvakuulalla tehtävät harjoitteet kehittävät monipuolisesti niin jalkojen, keskivartalon kuin käsien lihaskuntoa. Kahvakuulalla tehtävät perusharjoitteet, kuten erilaiset heilautukset harjaannuttavat lihasten yhteistyötä ja parantavat kehon koordinaatiota ja tasapainoa. Kahvakuulaharjoittelu nostaa sykkeen korkealle ja sen avulla voidaan kasvattaa myös aerobista kuntoa tekemällä pidempiä sarjoja.

Pilates

Pilates on kehonhallintatekniikka, jossa korostetaan hyvää lihastasapainoa, sekä selän tukemista neutraaliin

 

Aukioloajat 

 
ma, ti, ke ja pe 6-21

to 12-21
la ja su 10-19

Uimahallin kaikki tilat on varattu riskiryhmiin kuuluville torstaisin klo 10-12

Allastilat sulkeutuvat 15 min ennen uimahallin sulkemisaikaa eli arkisin klo 20.45 ja viikonloppuisin klo 18.45
Hyppyallas suljetaan torstaisin klo 20.00

Sivuoven aukioloajat

arkisin klo 21-23,
la ja su klo 6-10 sekä klo 19-23. 

Kuntosalilta tulee poistua klo 23 mennessä.

Kahvio on auki uimahallin aukioloaikojen puitteissa.

 

 

Poikkeusaukioloajat
Verkkokauppa

Verkkokauppa

Lataa uusi kuukausi tai
>osta 10 – kerran tuote

 

Lue lisää
bus

Näin pääset perille

Katso ajo-ohjeet ja julkisen liikenteen aikataulut

 

Aikatauluihin

Ajankohtaista

Rajamäen Uimahalli - Edelläkävijä