Vesijumpat

Vesijumppa (30 min)

Vesijumppa sopii mainiosti kaiken ikäisille, kokoisille ja kuntoisille. Liikkeet vedessä ovat pehmeitä ja tehokkaita, siksi nivelystävällinen vesijumppa sopii erinomaisesti myös kuntoutujille. Veden syvyys 130 cm

Vesitreeni (45 min)

Vesitreeni on mukavaa, tehokasta, helppoa ja kokonaisvaltaista harjoittelua vedessä. Tunnin pituus 45 min, veden syvyys 130 cm

AquaZumba (45 min)

Reipasta, rytmikästä, mutta myös nivelystävällistä vesiliikuntaa zumba-musikin tahdissa. Tällä tunnilla viihtyvät kaikki. Tunnin kesto 45 min, veden syvyys 130 cm.

Syvänveden aerobic (45 min)

Isossa altaassa juoksuvöiden kanssa tehtävä harjoitus, jossa koko keho on töissä. Tunnin kesto 45 min, veden syvyys 180cm. Oma juoksuvyö suositeltava muttei pakollinen.

AquaStrength (45 min)

AquaStrength on uusi ja erittäin tehokas tapa harjoitella vedessä. Erityiset ja juuri tähän tuntikonseptiin suunnitellut käsi- ja jalkavastukset antavat aivan uudenlaisen, entistä tehokkaamman treenikokemuksen. Näillä HIT (high intensity training) tunneilla kehität nopeutta, voimaa ja kuntoa tehokkaasti ja turvallisesti. Tunnilla tehtävät liikkeet vaikuttavat vahvasti myös keskivartaloon ja tämän vuoksi tuntia ei suositella raskaana oleville. Tunnin kesto 45 min, veden syvyys 130 cm.

Aukioloajat

ma-ke, pe klo 6.00-21.00
to klo 10.00-21.00
la-su klo 10.00-19.00

Sivuoven aukioloajat

arkisin klo 21-22,
la ja su klo 6-10
sekä klo 19-22. 

Kuntosalilta tulee poistua klo 22 mennessä.

Kahvio on auki uimahallin aukioloaikojen puitteissa.

 

Poikkeusaukioloajat
Verkkokauppa

Verkkokauppa

Lataa uusi kuukausi tai
>osta 10 – kerran tuote

 

Lue lisää
bus

Näin pääset perille

Katso ajo-ohjeet ja julkisen liikenteen aikataulut

 

Aikatauluihin

Ajankohtaista

Rajamäen Uimahalli - Edelläkävijä