Sisäpyöräily

Tunnit pidetään Tahto-salissa Tomahawk IC7 pyörillä, joihin voit käydä tutustumassa tarkemmin osoitteesssa  http://www.teamicg.com/fi/pyorat/ic7/yleiskuvaus

Saat pyöristä vielä enemmän irti jos olet määrittänyt oman FTW arvon, jolloin pystyt polkemaan kaikki tunnit oikeilla aerobisilla ja anaerobisilla alueilla. Löydät testimahdollisuuden varauskalenteristamme ic7 testi-nimikkeen alta. Syksyn 2018 testit pidetään 5.9., 3.10., 31.10. ja 28.11. klo 17.00.

Tulethan tunnille ajoissa säätääksesi pyörän säädöt itsellesi sopivaksi. Tunnilla on hyvä olla mukana oma hikipyyhe ja juomapullo.

HUOM!! Laitathan klossikiinnikkeiset pyöräilykengät jalkaan vasta salissa.

SpinPerus 45 ja 60 (Basic)

Sykeharjoittelua matalilla sykkeillä. Tunnin tavoitteena on peruskestävyyden parantaminen ja rasva-aineenvaihdunnan kehittäminen. Wattiohjatuilla pyörillä saat helposti oman tasoisen tunnin.

SpinVauhti 60 (Cardio)

Sykeharjoittelua vauhtikestävyyden alueella. Tunti on luonteeltaan keskiraskas ja kehittää hyvin hengitys- ja verenkiertoelimistön toimintaa. Tällä tunnilla energiankulutus on erittäin suurta ja koska harjoitus on pääosin aerobinen, toimii tunti erittäin hyvin myös painonhallintaa ja rasvanpolttoa ajatellen.

SpinVoima 45 (Power)

Tunti sisältää lyhyen alkulämmittelyn jälkeen työosuuksia joissa poljetaan kovalla vastuksella. Tällä tunnilla kehität erityisesti hapenottokykyä, lihasvoimaa ja -kestävyyttä.

SpinMäki 60

Vaihtelevaa mäkiharjoittelua, jossa välillä poljetaan kovillakin sykkeillä.

JunnuSpin

Tunti on suunnattu 12-16-vuotiaille nuorille. Minimipituus noin 145cm, jotta yltää hyvin polkimille. Sopii sekä liikuntaa harrastaville oheisharjoitteluksi, että liikuntaa harrastamattomille peruskuntoa kehittämään.

SpinRock

Tällä tunnilla musiikki määrää asenteen ja hiukset pääsevät valloilleen (ei ohjaajalla). Jos sinulle ovat tuttuja Rolling Stones ja Metallica, tulet varmasti nauttimaan menosta! Joten pukeudu nahkaan, tupeeraa tukkasi ja tule hikoilemaan kanssamme. No toki voit laittaa treenikamatkin päällesi. SpinRock tunnit kehittyvät vähitellen ja menemme 3 viikon sykleissä, aloittaen perustunnista ja vähitellen lisäten tehoa ja menoa! Ja hei, tunti sopii hyvin myös miehille. Vihdoin tunti missä saat hikoilla tuntemasi musiikin tahtiin. Tämä on lupaus!

Stepmuokkaus

Stepmuokkaus on tehokas ja hauska tunti, jossa vaihtelevat sykettä kohottavat askelsarjat laudalle ja lihaskunto-osuus. Step-laudan korkeutta voi säätää, joka mahdollistaa harjoituksen keventämisen tai tehostamisen. Tunnilla käytetään lautaa sekä käsi- ja levypainoja lihaskunto-osuuksilla. Ohjaaja antaa tunnilla hypyttömiä ja kevyempiä vaihtoehtoja askeltamiseen.

Syvävenyttely 

Syvävenyttely auttaa lihaksiasi palautumaan ja rentoutumaan työ- ja treeniviikosta ja se tuo hyvää vastapainoa muuten niin hektiseen elämäämme. Tunnilla käydään läpi pitkäkestoisesti venytellen koko vartalon lihakset. Sopii kaikille.

 

Strong HIIT

Musiikin ohjaama HIIT-treeni, jonka aikana teet enemmän kuin olit ennen tunnille tulemista suunnitellut ja saat puristettua itsestäsi viimeisetkin hikipisarat irti! Tunnilla tehdään räjähtäviä liikkeitä, kuten polvennostoja, burbeita ja haarahyppyjä. Ne vuorottelevat lihaskuntoliikkeiden, kuten kyykkyjen, askelkyykkyjen ja potkunyrkkeilyliikkeiden kanssa. Tunti sopii miehille ja naisille.

Tabata

Kyseessä on tehotreeni eli korkean intensiteetin intervallitreeni (HIIT), joka parantaa kestävyyttä ja voimaa. 20 sekunnin suoritus täydellä teholla ja 10 sekunnin tauko. Sama liike toistetaan 8 kertaa ja liikkeitä on tunnilla 10.Harjoitus ei sovellu vasta-alkajille ja helpottaa jos perusliikkeet ovat jo ennestään tuttuja.

Aukioloajat

ma-ke, pe klo 6.00-21.00
to klo 10.00-21.00
la-su klo 10.00-19.00

Sivuoven aukioloajat

arkisin klo 21-22,
la ja su klo 6-10
sekä klo 19-22. 

Kuntosalilta tulee poistua klo 22 mennessä.

Kahvio on auki uimahallin aukioloaikojen puitteissa.

 

Poikkeusaukioloajat
Verkkokauppa

Verkkokauppa

Lataa uusi kuukausi tai
>osta 10 – kerran tuote

 

Lue lisää
bus

Näin pääset perille

Katso ajo-ohjeet ja julkisen liikenteen aikataulut

 

Aikatauluihin

Ajankohtaista

Rajamäen Uimahalli - Edelläkävijä