Joogapilates tuntiin on yhdistetty pilateksen ja joogan parhaat edut. Pilateksen keskivartaloa vahvistavat tehokkaat lihaskuntoliikkeet sekä joogan liikkuvuutta parantavat asanat.

Jooga tuo myös tunnille omaan kehoon keskittymistä ja mielen rauhoittamista ja Pilates kehonhallintaa ja ryhtiä parantavia liikkeitä.

Tunti on kevyt ja sopii vasta-alkajillekin.

Kahvakuula

Kahvakuulalla tehtävät harjoitteet kehittävät monipuolisesti niin jalkojen, keskivartalon kuin käsien lihaskuntoa. Kahvakuulalla tehtävät perusharjoitteet, kuten erilaiset heilautukset ja tempaukset harjaannuttavat lihasten yhteistyötä ja parantavat kehon koordinaatiota ja tasapainoa. Kahvakuulaharjoittelu nostaa sykkeen korkealle ja sen avulla voidaan kasvattaa myös aerobista kuntoa tekemällä pidempiä sarjoja. Rohkeasti mukaan kokeilemaan ja oppimaan lisää!

Kiintetys

Tunti joka yhdistää helppoa askellusta, sykettä nostavia aerobisia osioita ja lihaskuntoliikkeitä kehonpainolla ja vaihtuvilla välineillä. Tunti sopii kaikille!

Kehonhuolto

Kehonhuoltotunnilla parannat tasapainoa, liikkuvuutta ja kehonhallintaa. Tunnilla käydään läpi pitkäkestoisesti venytellen koko vartalon lihakset. Sopii kaikille.

Dynaamisten lihaskuntoliikkeiden avulla vahvistetaan vatsa- selkä- ja pakaralihaksia, mikä parantaa myös yleistä hyvinvointia. Osassa liikkeitä käytetään myös lisäpainoja. Tunnin kesto 30 minuuttia.

Aukioloajat

ma-ke, pe klo 6.00-21.00
to klo 10.00-21.00
la-su klo 10.00-19.00

Sivuoven aukioloajat

arkisin klo 21-22,
la ja su klo 6-10
sekä klo 19-22. 

Kuntosalilta tulee poistua klo 22 mennessä.

Kahvio on auki uimahallin aukioloaikojen puitteissa.

Huomioithan, että allasosasto on heinäkuussa neljä viikkoa suljettuna vuosihuollon takia!

 

Poikkeusaukioloajat
Verkkokauppa

Verkkokauppa

Lataa uusi kuukausi tai
>osta 10 – kerran tuote

 

Lue lisää
bus

Näin pääset perille

Katso ajo-ohjeet ja julkisen liikenteen aikataulut

 

Aikatauluihin

Ajankohtaista

Rajamäen Uimahalli - Edelläkävijä